Forum - WILD POWER - Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
TURBO?!

 
Odpowiedz do tematu    Forum - WILD POWER - Strona Główna » Problemy z autami / sklepy / warsztaty.. itp. Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
TURBO?!
Autor Wiadomość
Matus




Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post TURBO?!
Mam pytanko odnosnie aut z silnikami doladowanymi, potrzebuje konsultancji odnosnie zaworow upustowych bo niebawem bede sie juz w to bawil Smile
Nie 11:07, 16 Gru 2007 Zobacz profil autora
zork




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post
jakie planowane cisnienie doladowania i jaki silnik?

ogolem skarbnice wiedzy masz na streetracing.pl - trzeba "tylko" "troche" poczytac Wink
Nie 11:27, 16 Gru 2007 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
z tego co sie orientuje ladowanie powyzej 0.6 bara wiaze sie z zakuciem silnika a to juz nie tania sprawa Wink
Nie 20:51, 16 Gru 2007 Zobacz profil autora
KurczaK




Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 638
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalmyerzyce City

Post
Opto Razz
Fiaciki 1.2 16V lub 1.2 8V ( te łatwiej się turbi) jeżdżą mawet na 1 Bar bez zakucia Razz
Kwestia odpowiedniego odprężenia silnika Smile
Nie 20:58, 16 Gru 2007 Zobacz profil autora
WITEK




Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaliszfornia

Post
Zalezy jakie moce chcesz osiagac jezeli myslisz nad tym powazniej to lepiej zrobic to porfi czyli zakuc silnik bedzie napewno dluze ci sluzyl a to chyba istotne
Nie 22:31, 16 Gru 2007 Zobacz profil autora
zork




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post
ale zakucie czego? Wink
same tloki, tloki i korbowody?

DV (oem) powinno smigac bez problemu do ~1 bara (jakies forge czy cos pewnie wytrzyma wiecej), powyzej lepiej juz BOV - o ile elektronika nie bedzie glupiec...
Nie 23:14, 16 Gru 2007 Zobacz profil autora
Matus




Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
zork napisał:
ale zakucie czego? Wink
same tloki, tloki i korbowody?

DV (oem) powinno smigac bez problemu do ~1 bara (jakies forge czy cos pewnie wytrzyma wiecej), powyzej lepiej juz BOV - o ile elektronika nie bedzie glupiec...


Zork wydaje mi sie ze masz racje, jest to jednosta 1.8 Turbo fabryczne 150kucy planuje zrobic cos do 200kucy powyzej nie ma sesu bo naped jest na przednia os, zastanawiam sie na chipem i zaworkiem ewentualnie pogrzebac cos z sama turbina z tym zeby to bylo rozsadne w kosztach i eksploatacji
Pon 15:28, 17 Gru 2007 Zobacz profil autora
zork




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post
afair do 200 nie dobijesz samym chipem.

[link widoczny dla zalogowanych]
prosze Cie bardzo, temat chyba odpowiedni (o ile chodzi o vagowskie 1.8T Wink )

EDIT: sam zaworek nie da nic mocy/nie zmieni zachowania auta, bov da Ci pssst tylko Wink


Ostatnio zmieniony przez zork dnia Pon 18:26, 17 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Pon 17:58, 17 Gru 2007 Zobacz profil autora
KurczaK




Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 638
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalmyerzyce City

Post
co się ludzie uwzięli na tą moc .... przecież do codziennej jazdy używasz momentu Wink

Ja musze nad tym właśnie popracować Neutral
Pon 18:48, 17 Gru 2007 Zobacz profil autora
zork




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post
Kurczak, przecież jedno zależy od drugiego, prosty wzór matematyczny...
Pon 20:29, 17 Gru 2007 Zobacz profil autora
WITEK




Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaliszfornia

Post
kura ma troche racji wszyscy użytkownicy tzw seryjnych aut uzywaja do przyspieszania momentu a moc jest a drugim miejsu wuec mozna zadac pytanie po co wszystkim takie moce ale wiadomo zawsze sie chce miec wiecej i wiecej Very Happy o ja to rozumiem Very Happy
Wto 1:40, 18 Gru 2007 Zobacz profil autora
DREAMowiec




Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hatfield/k.Londynu

Post
zork napisał:
jedno zależy od drugiego, prosty wzór matematyczny...

zgadzam sie z kolegom w 100%, jak i z tym ze zawor niestety nie dodaje mocy (rozpreza).
Matus, powodzenia przy zmianie parametrow Wink
pozdro for all!


Ostatnio zmieniony przez DREAMowiec dnia Śro 9:37, 19 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Wto 12:06, 18 Gru 2007 Zobacz profil autora
Matus




Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
to ze zaworek nie da mocy to wiem bo jego zadaniem jest rozprezanie i o to wlasnie mi chodzi, a jak by nie bylo to moc idzie w parze z mometem jedno jest na predkosc max drugie z koleji za przyspieszenie to tak w teorii a w praktyce to troszke inaczej juz jest ;p
Wto 16:34, 18 Gru 2007 Zobacz profil autora
dawca




Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kto ma wiedziec ten wie

Post
ale glupoty gadacie... o Turbo to mozemy na spocie pogadac. Bov jest po to zeby przy zamknietej przepustnicy cisnienie nie wyhamowalo turbiny (zeby od nowa sie nie musiala wkrecac po zmianie biegu np.). Turbo to rozległy temat i nie taki prosty.
Sob 2:03, 22 Gru 2007 Zobacz profil autora
zork




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post
Dawca, problem wkręcenia się turbiny po zamknięciu przepustnicy to najmniejszy "pikuś" przez którego stosuje się zaworki. Głównie chodzi o uniknięcie surge, mocno bolesnego dla łożyskowania wirnika wyhamowania łopatek (charakterystyczne "ćwierkanie" turbiny) - później zaczyna się rzyganie olejem i śmierć turbiny.

Co do dalszej części wypowiedzi - zgadzam się Cool
Nie 21:15, 23 Gru 2007 Zobacz profil autora
dawca




Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kto ma wiedziec ten wie

Post
jest jeszcze west-gate Wink
jak turbo to porzadnie. druciarstwo to wyrzucanie kasy w bloto. Jak czas i kasa pozwoli to za jakis rok zobaczycie moje 535T albo TT :>
>320 na kolach...

A najwiekszym problemem i wydatkiem jest cala elektronika... stand alone itd...
Pon 1:52, 24 Gru 2007 Zobacz profil autora
zork




Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post
waste-gate jak juz Wink i ma "nieco" inne zadanie...
dawca, w jakiej budzie to 3.5?
Pon 15:48, 24 Gru 2007 Zobacz profil autora
przemekCRX




Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Kalisza

Post
panowie czy u nas w regionie jest warsztat co zakładaja turbo
mam prawie wszystkie graty by załozyc


Ostatnio zmieniony przez przemekCRX dnia Czw 20:20, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Czw 20:19, 10 Kwi 2008 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
chyba Poznan najblizej Wink
Pią 9:35, 11 Kwi 2008 Zobacz profil autora
przemekCRX




Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Kalisza

Post
myslałem ze cos blizej
w Warszawie chca 3 tys + strojenie cena mnie powaliła na kolana Shocked Shocked
za ta kase bym kupił B-serie VTI mowa o silniku
Pią 10:41, 11 Kwi 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum - WILD POWER - Strona Główna » Problemy z autami / sklepy / warsztaty.. itp. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin